Fifty shades of…. PINK!

De wondere wereld van daten is tegenwoordig een rijke, ingewikkelde en mooie wereld! Eentje die ik voorzichtig met zeer awesome mensen aan het ontdekken ben! En waar ik allerlei nieuwe tinten roze in mijn leven vind! (en dank Ray voor de Fifty Shades of Grey referentie… Uhhh Pink! :))

Ik ben niet -persé- verliefd op hen…. Maar ik voel wel allerlei dingen!! Zoals affectie, spanning, vriendschap, respect, vreugde…. Zij voegen toe aan mijn leven, en nemen mij serieus. En hopelijk breng ik ook deze dingen in hun leven ^^!

Ik hoef niet persé allerlei roltrappen op, of hokjes in! De toekomst komt vanzelf, en tot die tijd nemen wij samen de ruimte&tijd om op avontuur te gaan.

Hoe ouder ik word, hoe meer roze tinten ik zie binnen de liefde. Liefde voor al deze toffe dates en mijn geliefdes. En dat ik deze ook voel voor vrienden, kennissen en mijn dichtbij- en verweg- familie.

Jullie brengen allemaal je eigen tint roze in mijn leven ❤

Geef een reactie

